USCH FY OCH SKÄMS PÅ MIG

2016-05-11 @ 13:19:05
Jag bloggar ju inte. Fan vad besviken jag blir på mig själv. Vill ju kunna läsa min egen blogg och se vad jag hade för mig. 
Jaa vad har hänt då? Massor och ingenting typ. Det blev Valborg och vi hade sjukt kul!! Dagsfest hos Jossan med alla och så avslutades det med fest hos Ahlers. Sov kvar där och dagen efter mådde jag PISS. Annars har jag jobbat hela veckorna och försökt hitta på saker ändå för att göra vardagen roligare. Nu kommer jag ju inte ihåg alls vad jag gjort haha, men det blev ju långhelg. På onsdagen var jag ute, vi förade hos Martin och sen drog vi till Collage där Alva hade sin podd realese fest. Jag hade skitkul tills typ sista timmen, vi tog sen taxi hem och sov gott.
På torsdagen var vi lediga allihopa så vi hängde hos Josefine och käkade mat och njöt av det fina vädret. På kvällen åkte jag till Linnea och vi grillade och njöt på altanen. Jobbade fredagen och sen träffade jag Josefine och vi köpte vin och satte oss hos henne och njöt av det i solen. Vi lagade lite middag och sen tog jag faktiskt en tidig kväll och åkte hem för att sova. I lördags var det superväder och vi köpte krök och drog ut med båten. Vilken jävla dag vi hade!! Avslutade med en middag på strömma, oj vad skärgården är underbar när solen brassar på. Jaaaaa sen blev det söndag och då satt jag på balkongen och solade med Josefine, sen tog jag ett ryck och rensade och städade min garderob. På kvällen kom Benjamin hem från Göteborg, där han hade varit hela helgen, så vi köpte sushi och myste en massor.

Ja, det var helgen. I måndags jobbade jag som vanligt och sen drog jag till gymmet och körde! Så stolt att jag äntligen är igång. Sen kom Olivia, Nina och Josefine hem till mig och vi drack vin och hade skoj! Sen drog vi till Josefina en snabbis för Vendela hade sin skiva där. Ja igår jobbade jag även fast jag var trött, men det gick bra. Åkte till gymmet igår med, så det kändes skönt! Kvällen avslutades med lite häng från Linnea sen myskväll med Besse. 
Och så onsdag idag och jag är på jobbet, ska gymma idag igen sen VILA. Är så trött hela tiden så längtar efter att inte göra någonting. 

Men vi hörs senare, SKA bättra mig på bloggningen. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela