Torsdag

2016-05-12 @ 12:52:17
Hej på er! Ja igår tränade jag och sen handlade jag lite mat, fyndade ett par solglasögon och åkte sen hem för att äta min nyttiga bowl. Höll nästan på att somna när Linnea och Josefine klampade in hos mig. Efter vi hängt ett tag åkte jag och hämtade Besse och avslutade kvällen med honom, som en vanlig vardag brukar se ut haha. 

Idag jobbar jag och slutar 15.30, sjukt skönt. Glömde träningskläder så ska nog bara hem, kanske handla lite, glömde några saker igår. Sen om jag har ork slänga in ett träningspass senare ikväll istället. 
Snart fredag! Då kommer mamma och pappa till Sverige, och Besse åker till Norge. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela