Torsdag

2016-05-26 @ 12:19:58


      
Hej på er. Har haft det lite sisådär de senaste dygnen. Hade ju feber i måndagskväll samt natt så var hemma sjuk hela tisdagen. Dock slutade dagen bra då vi köpte lite mat och åkte båt! Vaknade dock vid fyra på natten för hade magknip men lyckades somna om, så jag åkte sedan till jobbet på morgonen. Var där cirka en timma innan jag åkte hem igen, mådde INTE bra. Så kom hem och sov HELA dagen, satte alarm vid halv fem för hade tid klockan fem för att göra fransar. Och det var så jag gick upp ur sängen. Hämtade Benjamin också så hade vi myskväll framför film på kvällen. Idag är jag hemma igen, mår faktiskt bättre, har lyckats sova hela natten vilket är skönt. Har även lyckats få i mig frukost. Så känner mig återhämtad!! 
 
Ska snart fixa lite ärenden sen kanske till och med jobba imorgon!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela