Torsdag

2016-05-19 @ 16:17:38
Hej! Gud vad denna vecka bara har rullat på. I måndags efter jobbet träffade jag Linnea en snabbis, sen stack jag ut och sprang innan jag träffade Benjamin. I tisdags blev det jobb på först förskolan sen på sushin, så lång jobbdag. Sen mös jag och Ben till det med GOT. Ja och igår efter jobbet drog jag in till stan för middag ute med familjen! Mamma och pappa åker hem till Portugal idag, så vi passade på igår att äta gott och mysa med varandra. 

Och så blev det torsdag. Har jobbat på förskolan, då vi hade en speciell dag med aktiviteter och vi grillade korv och hade på massa musik ute på gården, så mysigt! Nu jobbar jag på sushibar och slutar 20.00 ikväll. Skönt med jobb ändå. Sen myskväll med Besse! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela