Tisdag

2016-05-24 @ 15:00:09
Hej mina vänner. Gud vilken rolig helg jag har haft. Ja fredagen förblev lugn och skön, fixade ärenden och åt pizza framför film. Lördagen var bara så jävla bra, vaknade upp rätt tidigt och tog en promenad i det fina vädret och solade. Sen inväntade jag min  kära vän Johanna som jag lärde känna i Bali, SÅ kul att hon kom ut till värmdö för att hänga! Vi fixade oss och sen blev vi upphämtade runt halv två. Då hämtade vi upp lite sushi sen åkte vi till Jens, en killkompis, där det var dagsfest liknande. Solen  sken, alla var glada, poolen var öppen, musiken flödade haha men åå så bra bara. Senare vid 18 tog vi alla taxi hem till en annan killkompis Oscar där vi grillade och hade ett fett jävla förkrök med massor av människor! Och tillsist begav vi oss till golfen. Shit vad kul jag hade alltså! 
 
På söndagen var vi alla jävligt trötta men vi tog oss ändå upp och åkte och bakiskäkade på sushibar. Sen hade ju Benjamin tappat och gjort sönder mobilen så vi var tvungna att åka till Nacka och laga, och då samtidigt skjutade jag Johanna till en brunch hon skulle till i Nacka. Ja sen resten av söndagen hängde vi hos Gustav och åt isglassar tills vi bestämde oss för att göra tacos till middag. Det var väl helgen det! 
 
Måndagmorgon var det riktigt tufft att behöva gå upp och jobba, ja usch. Men krigade mig dit och det gick bara bra. När jag slutade jobbet åkte jag och handlade och sen hem och då stack jag ut och sprang. Fruktansvärt jobbigt var det och efter duschen fick jag största feberfrossan och ja kort och gott låg med feber hela kvällen. Dock fixade bästa Benjamin pizza till oss som jag små åt lite av innan det var dags för att sova. Dock fick jag ingen sömn inatt alls, vaknade vi 02 av att jag svettades och hostade och mådde piss. Så blev hemma idag från jobbet. Supertråkigt då det är typ 30 grader och sol och jag pallar verkligen vara i solen. Har sovit halva dagen och känner mig som en redig rishög. Fy. 
 
Men förhoppningsvis mår jag bättre ikväll för då kanske vi skulle åka båt och käka middag!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela