Måndag..

2016-05-16 @ 09:57:32
Hej! Vilken helg! I fredags jobbade jag i 12 timmar, var helt slut sen. Först förskolan sen åkte jag och stängde på sushibar. Men det var nice att få jobba! Åkte sen hem och lade mig tidigt och sov. Så extremt skönt. Mötte också mamma och pappa en sväng när dom tittade förbi sushibar, så mysigt att få träffa dom efter så lång tid. 

I lördags åkte jag till gymnastikhallen på morgonen och kollade på våruppvisningen. Sen lunchade jag med mamma och pappa, åt en supergod räksallad, och sen tog vi en kaffe hemma hos några kompisar och flummade en massor. Låg och skrattade med mamma så magen vände sig ut och in! Så härligt! Åkte sedan hem för att fixa mig inför kvällen. Sedan åkte jag med mamsen och papsen till Imbro, eftersom Pia fyllde år och skulle ha fest och middag. Det roliga var att mamma och pappa hade sagt att dem inte kunde komma och att dom var kvar i Portugal, så när dom kom och överraskade blev hon så rörd så hon började gråta, det var så fint! 

Kvällen var iaf så himla trevlig med massor av god mat och dryck, och lite dans och tal! Sen smet jag faktiskt för jag skulle vidare till Annas 20 års fest. Det var super trevligt och kul! Sen åkte jag och Jossan hem till mig och sov. Vaknade på morgonen och då låg Besse bredvid mig, så mysigt! Dom hade kommit hem från Norge mitt i natten. Mådde dock piss hela gårdagen, riktigt bakis, usch. Vi åkte sen och käkade på felino. Skjutsade sedan mamma in till stan till Elisa, sen åkte jag hem och åt flera påsar med chips och sov flera timmar. Vaknade vid 19 och då åkte jag till Jeppe för lite kvällsmys innan jag och Besse avslutade kvällen hos mig igen. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela