Lite fredag på det!

2016-05-20 @ 13:59:17
Hello my friends. Sitter på jobbet och har rast och suger i mig tiotals godiskarameller! Väldigt tillfredsställande. Idag efter jobbet ska jag fixa lite ärenden, sen försöka gymma med Benjamin och sen avnjuta en lugn kväll trot jag! Eftersom jag har fullt schema imorgon med massor av roligheter!! Dagsfest+middag+utgånggolfen. Måste ikväll redan planera lite kläder och sånt där snaskigt. 

Ja men är ändå väldigt glad i mitt humör. Det är ju en härlig fredag, alltså hur bra är inte fredagar?? Man får sån jädrans bra känsla i magen för man vet att man får helg. En sån där känsla som ligger kvar sen man var liten!! 

Ja men vi hörs senare. Puss på er.



Lite random bilder de senaste dagarna. Sista dock från Bali från min instagram igår. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-31 07:43:22

Vart är dina solglasögon ifrån? På mitten bilden 😍😍😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela