Tisdag - ny vecka

2016-06-07 @ 13:07:42



Hej på er!
Bilderna är från i lördagskväll när vi var hos Linnea! Super trevligt och jag var på sånt spralligt humör. Vi åkte vidare till några engelsmän som hade hyrt ett fett hus i Nacka, haha det var så oklart men kul ändå! Kvällen slutade i en äckligt redig fylla. Så i söndags köpte jag sushi och chips och låg inne och kollade serier hela dagen. 

Senare på kvällen mötte jag Josefine och Linn och vi satt bara och snackade och mös ett tag. Sen rullade Besse in hos mig när jag redan somnat i soffan. 
Jaaaa, i måndags åkte vi till Grisslinge och dom spelade volleyboll, sen åkte jag och Besse till Nacka och vi båda shoppade lite. Trevligt trevligt. Sen åkte vi och tränade och sen grillade kött och drack vin hos hans pappa. Sen åkte vi till mig och hade myskväll framför Game of Thrones.

JA! Min långhelg lite sådär. Nu är det tisdag och det är jobb igen. Rätt skönt ändå för jag har massor att se fram emot. På torsdag ska jag på studentskiva, sen fredag och lördag är det summerburst och på måndag åker jag till Portugal! WOOOOOOOO

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2016-06-20 20:20:33

var har du köpt din gröna militär jacka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela