Inga bilder

2016-06-08 @ 13:31:55
Hej! Igår efter jobbet köpte jag studentpresent till min kära kära barndomsvän Vendela som tar studenten imorgon!! Sen åkte jag hem och städade lite så kom Josefine och höll mig sällskap. Vi bestämde oss för att joina grabbarna på gymmet senare den kvällen så lite träning blev det! 

Sen åkte jag och Besse hem för att sova, men varken han eller jag kunde somna, vi låg uppe och kolla massa olika avsnitt till för sent på natten. Vaknade i panik imorse då jag försovit mig och skyndade till jobbet. 

Idaaaaaag kanske det blir gym igen plus en massa planering inför imorgon, helgen och kommande vecka! Måste planera vad jag ska ha på mig och fixa med min packning etc. För sen kommer jag inte ha någon tid! 

Men det var allt för nu, och har tyvärr inga bilder som talar för inlägget. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela