Hej! Jag suger :)

2016-06-03 @ 16:31:58
ÅÅ hej, det är underbara fredag idag! FÖRLÅT, jag bloggar urdåligt. Jag blir lack på mig själv. Men är så trött och lat och jobbar en massor. Men förra fredagen tog jag det lugnt bara eftersom jag varit sjuk! Sen på lördagen drog jag till Josefinas med massa härliga vänner och hade SKITkul!! Sen drog jag till Amanda som hade födelsedsagsfest. Så en jädra bra lördag! Vi åkte sen hem till mig och sov. I söndags hängde jag bara med Benjamin hela dagen, vi käkade god middag på Krogen i hamnen med hans mamma och bror, det var mys. 
 
Ja sen ny vecka, jag jobbade och tränade faktiskt, sen kommer jag typ inte ihåg vad jag gjort i veckan... Vet att jag jobbat på sushibar på kvällen och igår hjälpte jag min syster att flytta. 
 
JAJA. Slutade tidigt idag så har hunnit åka hem, fixa en nagel, duscha och dricka ett glas rose. Ska snart möta några vänner på en AW på en uteservering sen är kvällen fortsatt oklar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela