Torsdag

2016-04-21 @ 13:23:12
Hej mina vänner. Idag kan man säga: imorgon är det fredag!!! Vad härligt. Jaa ikväll ska jag äta middag och dricka vin med systrar och kusiner. Underbart va? I tisdags träffade jag ju Linnea, vi drack vin och lyssnade på musik. Sen kom Besse och sov, och igår efter jobbet kom Besse till mig sen träffade jag Linnea. Alltså haha vi sitter ihop. Men igår var första gången jag och Besse inte sov med varandra sen jag kom hem, kändes sjukt konstigt. 

Anyways är på jobbet och det är kaos. Alla pedagoger är sjuka och alla barnen är här. Blir trött bara av tanken. Vill sluta och träffa mina systrar och kusiner NU. 

Annars längtar jag sönder till helgen. Hoppas på roligheter såklart! Men vi får se. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela