Lördag

2016-04-23 @ 13:33:29
Hejhejhejhej. Vaknade tidigt imorse och log och drog mig i sängen. Drack 2 koppar kaffe och åkte sen och solade och tankade bilen. Planen var att jag skulle träna men alla parkeringar var upptagna så gav upp och åkte hem. Har duschat, ätit lite havregryn, kvarg och bär, usch mår typ illa?? Har inte ätit något typ idag och fick bara i mig några skedar av det jag åt nyss. Jaja, ska dricka lite mera kaffe, det enda som tilltalar just nu. Snart kommer tjejerna hit också; Jossan, Nicole, Cissi och Frida. Vi ska käka middag och dricka vin, och förhoppningsvis styr någon fest som vi alla kan dra till eller så kanske man kör på stan. Vi får se, har ju småplanerat med Linnea också att festa lite med, så vi får se vad vi löser. 
 
Är taggad iaf!!
 
Brist på bilder såhär kommer en härlig bild från Bali!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela