Hej

2016-04-26 @ 14:20:43
Jag vet att min header och hela bloggens layout suger. Plus mina inlägg får noll kärlek. Bryr mig inte alls om strukturen eller hur bilderna blir! Jaja. Förhoppningsvis så ska Linnea fixa min header och layout och så ska jag själv lösa bättre inlägg eller något. 

Ja, just nu sitter jag på jobbet på min lilla rast och halsar kaffe. Igår var jag som sagt hemma, mös med Benjamin och handlade. Lagade supergod middag, RÅBIFF. Hade cravat det hela dagen så var bara tvungen att göra det. Riktigt gott blev det. Sen kom Josefine hem till mig, fixade hennes naglar, och så kom både Linn och Linnea också. Vi snackade och mös, absar helg och Valborg!! 

Sen åkte vi och hämtade Benjamin och company, skjutsade hem alla och sen avslutades kvällen med seriemys i sängen bara han och jag. 

Idag jobbar jag och slutar halv fem och då ska jag åka direkt till Täby centrum för att laga min iPhone och shoppa lite med Josefine och Linnea. Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela