Fredag

2016-04-22 @ 21:14:08
Ni som läst min blogg i veckan vet ju hur länge jag längtat efteer denna dag. Och nu är den här, eller ja i skrivandes stund snart över. Men kvällen är vad som räknas.
Igår åkte jag till Elisas lägenhet i Hornstull där Janna, Mika, Sara, Fredrika var. Vi köpte mat, fajitas, och massa vin och bärs. Sen hade vi farmors whisky som vi skulle skåla till. Ja men grymt lyckad kväll! Idag var jag riktigt trött. Men jobbade på som vanligt. Efter jobbet har jag soooovit. Alltså verkligen gömt mig under täcket. Sen åkte jag och hämtade sushi och snacks. Nu ligger jag i sängen igen och har börjat vakna till liv. LIte krök ikväll känns inte så dumt alltså. Sugen på något kul. Kan ju dra till krogen men det känns för ansträngande haha. Kanske blir ett lokalt krök här på Värmdö vi får se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela