Helg

2016-04-24 @ 19:01:00
Hej! Söndagkväll nu och livet är på topp. Igår styrde vi en mysig middag hemma hos mig med tjejerna och lagade pastasallad och drack massor med gott vin. Supermysigt och trevligt. Sen drog vi hem till Jens och det slutade med att vi stannade kvar där på krök. Vi hade det så kul! Massa dans, sång och alkohol. Vad mer kan man begära. Haha kvällen slutade med båtåkning (IISKALLLT) sen drog jag och Benjamin och sov hos han. Idag sen när vi vaknade kom killarna och hämtade upp oss för bakiskäk på felino. Jaaaa sen kom Linnea och Jossan hem till mig och vi åkte och kollade på killarnas match. Satt och planerade nästa helg,  åå är så taggad! 
 
Slutade med att vi också planerade bio ikväll med alla, så nu sitter jag här hemma med Jossan och käkar lite middag. Snart glider vi in och ska se Djungelboken! 
 
 


     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Kontakt: [email protected] Instagram: @mikaelayngwe

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela